Halaman

Selasa, 29 Mac 2011

Part Time job(catering)

22.3.2011


hari nie aku dan kawan2 ku pergi buat keje part time catering ngan D'saji kat putrajaya..
aku happy sangat coz bley join wat job nie. inilah pengalaman yang paling berharga tuk aku..
kat sane aku kena jage bahagian kitchen so kena laa kemas2 dan urus sal makanan tuk guess..
aku keje nie bukan tuk cari pengalaman aje tapi juga tuk cari duit lebih tuk tampung perbelanjaan aku kat sini                 coz sekarang aku belajar di kolej ktac tue.
aku bukan owang senang so kena laa bantu umi dan abah aku juga, jadi aku akan terus berusaha tuk wat jop nie.
selain dari aku(nourul), mimie, dayah(adik aku), syue, liza, lin, ophie, dan geng class kami seramai 20 orang telah ikut same tuk brkerja sekali.







selepas habis keje kiteorang di bayar gaji sbanyak ....(rahsia tau..) kami gembira sangat hari tue sampai siap berposing-posing ambik gambar lagi huhuhu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan