Halaman

Rabu, 23 Mac 2011

untuk korang sahabatku

Sebelum aku sambung blajar,

ak nie jenis kurang berkawan..
klo ade pown
si minah senget yang bernama diana dan yasir aje....
ngan dieorang la aku slalu curhat, lepak same dan berkongsi minat giler2 kiteorang.
diana kawan yang baik dan penyayang tapi brutal cikit.

aku suke berkawan ngan yasir coz die slalu bagi aku nasihat, kiteorang slalu lepak .. bile daa lepak, sume tempat kiteorang nak pi jalan2 sampai ade owg igat kiteorang nie couple.. haha
padahal kiteorang kawan jep kot hehe..
tapi ape2 pown dua orang nie memang kawan aku yang aku tak kan lupe larh!!

aku rasa bertuah allah berikan sahabat yang baik cam diaorang yang selalu tolong aku masa susah dan senang dan yang slalu memberi nasihat bile aku tersasar jalan.
aku ade gak member2 yang lain tetapi tak rapat sesangat ler...

Lepas aku datang belajar

Di kolej teknologi antarabangsa cybernetic nie,

aku banyak dapat kawan-kawan
yang selalu tolong aku, dorang slalu ade tuk aku mase susah dan senang, aku rase bertuah sangat coz dapat kawan ngan dorang yang giler-giler tue.

mengenali miera yang slalu jadi chef tak bergaji kiteorang dan mak tiri kiteorang(walaupown aku lagi tua dari die) telah mendidik kiteorang untuk menjadi seorang yang bertanggungjawab,serius dan baik cam die gak. kiteorang, nurul(aku lah tue), dayah ataupown name gelemornyer wonder pet(adik aku yang tercinta dan terbusuk he3), miera@kak patrik(mak tiri ke-2), mimie@mimiow(si cute cikit aje) dan aina@kak nita(si pengkritik utama n mak tiri pertama).

kiteorang selalu lepak dan buat semak kat bilik miera coz nak menonton movie kat bilik die..


Pertama kali kenal

miera(kak patrik) aku ingat die nie sombong giler dan brlagak nak mampus.. tapi bile ak daa kawan ngan die dan kenal hati budi budak nie, die tak sombong rupenyer baik giler adelah.
kadang-kadang aku takot gak tengok muka dia yang masam kalah asam belimbing tue bile ngah mare, sampai macha kedai mamak pown terkena terpias skali.. huhuhu aku takot siot..
tapi aku kagum ngan die coz die seorang yang berani dan rajin kejutkan aku bile nak pi class pagi-pagi buta..

.....hahahahahahahaahahha....


Berkawan ngan aina(kak nita) nie memang best dan geMpak giler lah...
dielah ketua dalam geng kiter nie (klo tang nak pi lepak dan karaoke lah..hehe),
dia gak lah yang slalu jadi
wanted kat kedai mamak coz slalu mintak order panjang berjela-jela dan order pelik-pelik sampai macha kat kedai mamak tue pown bley takot dan pedupt ngan die huhu..
walaupown die nie kepala giler2 cam aku(tapi aku x giler tau),
aku kagum giler ngan die coz die boley dikatakan warak lah gak walaupown slalu pi karoke.
warak ke????

....... hahhahahhahahaha


mengenai dayah or wonder pet(adik aku laa)tue tak yah citer arh!!!!
coz kiterorang memang rapat sejak dari dalam perut lagi. hehehe..
aku bersyukur dapat adik baik dan ala-ala ayu manja cam die,
dia lah slalu tolong aku bile x de duit(he3 tang duit aje) dan slalu beri semangat kat ak.
die memang sporting giler walaupown slalu kena kutuk ngan aku tapi die still ley senyum aje dan gelak bersama aku.
aku kagum ngan die coz die kuat semangat dan berani walaupown dlm kesusahan or kesedeyhan.


sal mimie(mimieow) lak..
sebenarnyer aku pelik ngan dak nie(mase mula kenal laa).. muke die
asyik masam jep.. ade masalah dunia ke die ek??
huhuhuuhu
tapi setelah mengenali dak nie ,, sebenarnyer dak nie bukan tak mesra alam cume die tak mudah rapat ngan orang tapi die dah kawan ngan orang, die ok jep cam manusia lain... bukan cam alien taw..


....................hehehehehehehhehehe......................


mengenali ophie(sophieory) lak..
pada mulenye aku tak rapat sangat ngan dak nie.. aku tak berani nak dekat ngan die , igat die nie makan orang..? yea laa muke cam serius jep.. takot aku haha.. tp bile daa kenal2 dan taw perangai giler2 die tue rupenyer die ley sekepale ngan aku.. hehehe.. berkawan ngan die memang best coz aku bley share banyak citer kat die dan die slalu bagi aku semangat bile aku down dan naik mare kat org len..
dan yang paling penting die memang giler2 tol larh!! suke nyakat owang len haha..

kesian ngan budak2 hostel tue kena sakat at die haha.. aku lak bkn nak tolong tp tompang gelak ade laa..

.....hehehe....hahahahahahahaha......



terima kasih buat korang yang sentiasa berada disisi aku menceriakan dan mewarnai hidup aku tanpa korang aku tak kan dapat mengenali erti persahabatan dan kehidupan.



                                     all about my friends




lepak kat depan kedai mkn(tai heng)!! sambil snap picture..
aku, dayah, miera, ophie, dan mimie.




snap.. snap slepas balik dari class!! 
dayah, mimie, aku, aina, dan miera.



sambut be lated besday room mate kiterorg(zarra, echa, dan bella)!!
snap..snap.. ophie, aku(nourul), miera, mimie, dan dayyah
"BEST PRENDS POREBA"



karaoke jap!! 
aina, ophie, aku, anum, miera dan dayyah.


                                 aku(nourul dan diana)
diana (minah senget)


aku dan yasir.




"ini antara my best friends aku forever larh!!."












yasir (si penasihat)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan