Halaman

Isnin, 2 Julai 2012

Bermula musim baru, Semangat yang baru, Pengalaman yang baru, Kehidupan yang baru dan Azam baru!!






Setelah dekat 2 bln lebih aku dan kawan2 menjalani cuty yang panjang akhirnye abis gak cuti sem kiteorg .. huhu.. windu kat kawan2 membuak2 di hati nie.. 

hary pErtama at kolej!! 
arini merupakan hari pertama kiteorg dan musim yg keempat kat kolej nie, best tol dapat jumpe kwn2 ak yang daa lame x jumpe nie.. 

hah!!!! bile da jumpe.. banyak plak nak di borakkan hehe..
banyak betol cerita sal kawan2 aku yang ak dapat taw..

Ade yang excident mase on the way balik kl laa(miEra)
Ade yang pakai handfon baru lah(mimie) hah tue pun nak citer gak ke? 

haha.. pakai BB tue.. eh jangan salah paham lak, bukan bukit bintang ok tp black berry hehe.. 

hah!! dayah pun tak ketinggalan.. die pun daa pakai new fon huhu.. samsung lagi taw hoho .. jeles ak.. hehehe tapi ckit jerp..

yang nak berhenti belajar pun ade gak..
sebab die ade masalah keluarga.. tapi bile aku dan kawan2 yang lain bagi semangat dan nasihat kat die(nazz), akhirnye die tukar fikiran tuk behenti dan die cume tangguh belajar wat semetara waktu jep.. 

sowang lagy ophie, ophie xdapat teruskan belajar sebab masalah ckit so die terpaksa berhenti dan berkerja kat kampung die kat melaka.

Pelbagai kisah2 kawan2 aku yang aku dengar.. tpi korang mesti nak tau kisah ak gak kan??

erm aku ok jep.. 
sekarang nie aku daa boleh jalani hidup aku tanpa die.. 
walaupun cinta masih di hati tp aku akan kuat untuk teruskan hidup aku kat sini.. 
dengan ade nye sahabat2 aku yang banyak memberi aku sokongan dan nasihat serba sedikit ia menguatkan lagi diri ini.. insyallah.. 
aku nak lalui hidup cam orang lain, biar lah die ngan hidup die.. 
semoga dia bahagia..!! 

DIA?? SIAPAKAH ITU??
...................................... 
(bia la rahsia hehe)

haA.. koRunk nak tAu x??!!!!
result daa dah kuar taw hehe...
alhamdulilah aku dapat result yang terbaik punyer hehe.. 
terima kasih kepada kawan aku (arifah) dan yang lain yang banyak memberi sokongan kat aku yang sanggup repeat ajar ak semua subject yang aku tak belajar lagi tue(aku cuti pergi khursus askar so tak hadir kelas). 

mAtlaMat dan Azam
mulai sekarang aku hanya ingin mengejar cita2 aku yang masih belum tercapai.. 
semoga allah permudahkan jalan ku ini insyallah..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan